Wednesday, 3 June 2009

US Rabbi calls on Israel to kill Palestinian 'women, children and cattle'

Rabbi Manis Friedman
Hasidic Jewish Rabbi Manis Friedman, from St. Paul, Minnesota, has issued a statement that Israel should destroy Palestinian holy sites and kill civilians in what he calls “the Jewish way” to fight a “moral war”.

The statement was printed in response to the question :

“How Should Jews Treat Their Arab Neighbors?” in the May/June edition of the Jewish magazine 'Moment', in a section titled 'Ask the Rabbis'.

The magazine printed responses from nine different rabbis, each representing a different school of Jewish thought. The rabbis surveyed included Independent, Humanist, Reform, Modern Orthodox, Renewal, Reconstructionist, Conservative, Sephardic and Chabad.

Rabbi Friedman represented the Chabad section of the article. His full statement was as follows:

“I don’t believe in western morality, i.e. don’t kill civilians or children, don’t destroy holy sites, don’t fight during holiday seasons, don’t bomb cemeteries, don’t shoot until they shoot first because it is immoral. The only way to fight a moral war is the Jewish way: Destroy their holy sites. Kill men, women and children (and cattle).”


“The first Israeli prime minister who declares that he will follow the Old Testament will finally bring peace to the Middle East. First, the Arabs will stop using children as shields. Second, they will stop taking hostages knowing that we will not be intimidated. Third, with their holy sites destroyed, they will stop believing that G-d is on their side. Result: no civilian casualties, no children in the line of fire, no false sense of righteousness, in fact, no war.”“Zero tolerance for stone throwing, for rockets, for kidnapping will mean that the state has achieved sovereignty. Living by Torah values will make us a light unto the nations who suffer defeat because of a disastrous morality of human invention.”

Friedman's statement was countered by that of Rabbi Fred Schindler Dodd, from Maryland, who said in his response to the question “How Should Jews Treat Their Arab Neighbors?” by saying, “My least-proud-to-be-Jewish moment was witnessing hundreds of kippah-clad Jerusalem protesters chant, mavet l’Aravim (“death to Arabs”). But acts of reconciliation and coexistence, proud moments, abound, too. May we tip the scales toward coexistence, justice and peace for all who inhabit the Holy Land and this holy Earth.”

http://www.imemc.org/article/60624

9 comments:

Anonymous said...

You know,the only way to recognize fool is when he is talking he will make no sense,in that case this man is a fool and heartless,It is family that will be ruined.insha Allah

Anonymous said...

Insha-Allah!!! As they(non-believers) plan, Allah is the best planner!
let them do what they wanna do, and let's struggle by ourselves leaving the result on God to whomever He would grant the victory! verily Allah is with the Believers!!!

Gosia said...

What do you mean by your comment? Jews are not believers? Yes they are. And what happens if someone is not a believer at all and fights against ziomism and for peace? God will not be on their side?

Lets keep religion out of this whole issue. It is about human rights, no matter what one believes in.

urir77 said...

No it's not. This represents Zionism as much as Osama Bin Laden represents Islam.
This represents a religious idiot...

Anonymous said...

"This represents Judaism as much as Osama Bin Laden represents Islam.
This represents a Zionist idiot... "/fixed

Israel which means "Fight with god" is a pseudo religions ideologues.

nguyễn Xuan said...

sopha giường
ghế sofa giường
sofa giường đa năng
ghế sofa giường giá rẻ
ghế sofa giường giá rẻ tại hà nội

le tieu dinh said...

Thank you very much !
việc làm điều dưỡng có nên sang Nhật Bản làm điều dưỡng

Dida ELhaik said...

شركة المستقبل لخدمات شراء الاثاث المستعمل بالمملكة العربية السعودية
هل تزدحم شقتك بالعديد من قطع الأثاث القديمة والتي أصبحت لا حاجة لك بها؟ هل ترغب في التخلص من جميع المنقولات القديمة لكنك لا تريد خسارة المبالغ التي تم دفعها وقت الشراء؟ إذا كنت ستجيب على السؤالين السابقين بنعم فسنقدم لك في هذا المقال الحل الفوري والسريع لكل المشكلات التي تواجهك بسبب أثاثك القديم والذي يكمن في التعامل مع شركة شراء اثاث مستعمل والتي تعد من أقوى الشركات التي تعمل في ذلك المجال على الإطلاق فبمجرد عمل مكالمة هاتفية واحدة لها ستجد فريق عمل متكامل لديك في المنزل لعمل كل الخطوات اللازمة التي ستخلصك من تلك المعاناة إلى الأبد وبدون تكبد أي خسائر مادية.
شراء الاثاث المستعمل بالدمام
شراء الاثاث المستعمل بالخبر
شراء الاثاث المستعمل بالجبيل
إذا كنت تود شراء أثاث جديد وترغب في التخلص من ذلك القديم الذي لديك في المنزل فلا تدع الفرصة تفوتك فكلما كانت قطع الأثاث القديمة التي تقتنيها في المنزل في حالة جيدة كان السعر الذي ستحصل عليه أفضل بكثير مقابل البيع وهذا ما سيمنحك الفرصة لشراء جميع أنواع الأثاث الجديد لذلك ننصحك بضرورة التواصل مع شركة شراء اثاث مستعمل خاصة إذا كنت ترغب في الحصول على السعر الذي يرضيك ويناسب الأثاث الذي ترغب في التخلص منه وبيعه حيث أن شركتنا المتميزة لديها الكثير من الامكانيات مثل:
• أقوى فريق عمل متخصص في حمل العفش ونقله حيث تم تدريبهم على أعلى مستوى للحفاظ على سلامة كل قطعة أثاث.
• ستحصل على أسعار مناسبة جدا ولن تخسر معنا أبداً وهذا من أكثر ما يميز شركتنا عن أي شركة أخرى.
• سيارات مجهزة على أعلى مستوى لنقل العفش بدون إحداث أي أضرار أو تلفيات به.
• سيتم تغليف جميع الأثاث الذي يرغب العميل في بيعه بأغطية شفافة قبل حمله ونقله إلى الشاحنات للحفاظ على سلامته.
• مع شركتنا المتميزة لن تكون بحاجة إلى الانتظار لفترة طويلة حتى يتم الرد على اتصالك الهاتفي وذلك لأن الشركة لديها أفضل طاقم لخدمة جميع عملائنا الكرام في أي وقت.
• أسعارنا لا مثيل لها حيث أننا لدينا خبراء على قدر كبير من المعرفة بكيفية تقدير كل قطعة أثاث تقتنيها.
ارقام الاثاث المستعمل بالدمام
محلات الاثاث المستعمل بالخبر
حقين الاثاث المستعمل بالجبيل

Dida ELhaik said...

لا شك أن بيع أي قطعة أثاث مستعملة تسبب الكثير من الخسائر المادية لأي شخص حتى لو كانت في حالة جيدة ويمكن استخدامها مرة أخرى من قبل أشخاص أخرين لكن مع شركة شراء اثاث مستعمل فسيختلف الأمر كثيرا حيث دائما تكون على قدر كبير من الوعي بأنرعاية مصالح العميل لا بد أن تكون من أولويات الشركة.
لذلك فدائما ما نسعى دائما إلى تقدير أي جهاز كهربائي أو أي قطع خشبية وغيرها بالشكل المطلوب حتى لا يتم الإضرار بمصالح العميل المادية لذلك لا تتردد بالتواصل مع شركة اثاث مستعمل وستجد ما يسرك.
قد يرغب البعض في التعامل مع جهة معينة وذلك لأنه يثق بها لما لها من سمعة طيبة لكن بعد المسافات قد يجعلهم يضطرون إلى التعامل مع أقرب جهة من مسكنهم حتى وإن كانت على قدر كبير من الرداءة وعدم المسئولية.
وقد انتبهت شركة شراء اثاث مستعمل لذلك الأمر وقامت بعمل فروع في كافة أنحاء المملكة العربية السعودية لتقديم كل الخدمات المتميزة لعملائنا الكرام هذا بالإضافة إلى أن كل فرع يحتوي على مكان لتصليح العفش بكل أنواعه وأشكاله حتى وإن كان في حالة سيئة للغاية فمعنا لا تحمل أي هم.
إذا كنت لا تمتلك مبالغ كبيرة لشراء أثاث جديد تحتاجه في المنزل فيمكنك الأن من خلال شركتنا المتميزة شراء أي قطعة أثاث تخطر ببالك وهذا لأننا نحرص على توفير كل المستلزمات المنزلية من الألف إلى الياء فلا عليك سوى زيارة أقرب فرع إليك واختيار ما يحلو لك من أثاث وكل هذا بأسعار مناسبة جدا.

شراء الاثاث المستعمل بالمدينة المنورة
محلات الاثاث المستعمل بالمدينة المنورة
ارقام الاثاث المستعمل بالمدينة المنورة
• إزالة الأتربة من عليه أولاً بأول.
• الاهتمام بشفط الأتربة المتراكمة على الستائر والسجاد والموكيت.
• إذا كنت لا تستخدمين أي قطعة أثاث عليك بتنظيفها ومن ثم تغطيتها جيدا لحمايتها من الأتربة والشوائب.